EVIOL MultiVitamin Energy Plus // Review


Πριν μερικούς μήνες είχα λάβει πρόσκληση για να παρευρεθώ στο επαναλανσάρισμα των βιταμινών EVIOL της ελληνικής φαρμακευτικής εταιρίας GAP. Στην αρχή σάστισα γιατί δεν ήμουν σίγουρη αν με ενδιέφερε μια τέτοια εκδήλωση, μετά όμως συνειδητοποίησα ότι οι βιταμίνες, τα συμπληρώματα διατροφής γενικότερα, έχουν να κάνουν όχι μόνο με την ευεξία και την ενίσχυση μιας καλής υγείας αλλά κατ'επέκταση και με την ομορφιά. Αποφάσισα λοιπόν να πάω.


Εκτός από το νέο τηλεοπτικό σποτ και τις νέες συσκευασίες έμαθα κι άλλα ενδιαφέροντα πράγματα για την εταιρία αυτή. Συγκεκριμένα, ότι είναι ελληνική, ότι τα εργαστήριά της είναι στην Ελλάδα και ότι τα προϊόντα της παρασκευάζονται εδώ! Φεύγοντας μας έδωσαν 2 κουτάκια με βιταμίνες, το ένα ήταν το MultiVitamin Energy Plus και το άλλο το Echinacea & Vitamin C.

Η αλήθεια είναι ότι κάπου τα καταχώνιασα μαζί τα υπόλοιπα δώρα που λαμβάνω από εταιρίες και για λίγο καιρό τα ξέχασα. Κάποια στιγμή όμως, λίγο μετά τις γιορτές, έκανα μια μεγάλη εκκαθάριση, και τα βρήκα. Αποφάσισα λοιπόν ότι ήταν μια καλή ευκαιρία να τα δοκιμάσω, αφού πρώτα όμως μίλησα με την ενδοκρινολόγο μου και μου είπε ότι μπορώ να τα πάρω*.

Έπαιρνα 1 κάψουλα κάθε μέρα μετά το πρωινό μου γεύμα για 10-12 μέρες περίπου όταν πήγα για μανικιούρ. Η Μπέττυ, η μανικιουρίστ μου τα τελευταία 12 χρόνια, ξεβάφει τα νύχια μου και ξεκινάει να τα λιμάρει. Σταματάει και γουρλώνει τα μάτια. "Παίρνεις τίποτα?", με ρωτάει. "Σαν τι? Τι εννοείς? Δεν καταλαβαίνω!", της απαντάω λες και με είχε πει καμπούρα. "Εννοώ αν παίρνεις τίποτα βιταμίνες". Νάτο! "Ναι, παίρνω, τις Energy Plus της EVIOL! Γιατί ρωτάς?", και μου απαντάει, "γιατί τα νύχια σου είναι πολύ διαφορετικά, προς το καλύτερο, δεν ξεφλουδίζουν πια, είναι πιο δυνατά και έχουν πιο υγιές χρώμα". Και πολύ χάρηκα να σας πω την αλήθεια!

Την επόμενη μέρα είχα ραντεβού για χτένισμα με τη Μαρίνα, η οποία επίσης είναι η κομμώτριά μου τα τελευταία 12 χρόνια και ξέρει πάρα πολύ καλά τα μαλλιά μου, καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον. Μου κάνει λοιπόν το κλασικό μας χτένισμα, αυτό που βλέπετε στις outfit φωτογραφίσεις, και μου λέει "Δεν ξέρω πώς θα αντιδράσουν σήμερα τα μαλλιά σου γιατί είναι πολύ απαλά, πιο βαριά και πιο ζωηρά από άλλες φορές. Παίρνεις τίποτα?". Νάτο πάλι! Κι αν είναι τόσο άμεσο και ορατό το αποτέλεσμα στα νύχια και τα μαλλιά είμαι περίεργη τι θα δείξουν οι αιματολογικές εξετάσεις που θα κάνω τον Απρίλιο για σίδηρο, βιταμίνη D και βιταμίνη Β.

Ειλικρινά, δεν το περίμενα ότι κάνουν τόσο καλή δουλειά οι βιταμίνες! Δεν πίστευα ότι δρουν τόσο άμεσα και έχουν τόσο γρήγορα αποτελέσματα. Το έχω τελειώσει πλέον το κουτί (30 κάψουλες) και τώρα έχω ξεκινήσει το άλλο, με την βιταμίνη C και την Echinacea γιατί πέρασα βαριά γρίπη (3 εβδομάδες διάρκεια) και προσπαθώ να ενισχύσω την άμυνα του οργανισμού μου.

Εσείς έχετε δοκιμάσει τις βιταμίνες EVIOL? Κι αν ναι ποιες? Μείνατε ευχαριστημένες?

xoxo
|barefoot duchess|

Photos by Moi

*ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: ΠΡΟΤΟΥ ΠΑΡΕΤΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΣΑΣ